Živa in neživa narava

Življenje organizmov na šoli in v njeni okolici ter življenje živali v umetnem ekosistemu

Na šoli bomo v vsakem razredu sobivali z živalmi, se učili o njih, skrbeli zanje, jih vsakodnevno hranili in najmanj enkrat tedensko čistili njihovo bivalno okolje. V okviru projekta bomo skrbeli za živali od 1. do 5. razreda, in sicer za paličnjake, želve rumenovratke in hrčka. Spomladi bomo opazovali tudi živali iz naše okolice (npr. gosenice, mravlje, pikapolonice ipd.), jih prinesli v umetno okolje in jih nekaj časa opazovali in preučevali, nato pa vrnili v naravno okolje. Spoznavali bomo življenjske potrebe živih bitij in tako bolje povezali abiotske in biotske dejavnike ter zavestno usvojili odgovorno ravnanje tudi kot nujnost pri varovanju življenjskega okolja.

Astronomija

Spoznavali bomo osnove astronomije, učili se bomo o Zemlji, Luni, Soncu, Marsu, Jupitru, v literaturi iskali odgovore na različna vprašanja s področja astronomije in izdelali modele nekaterih nebesnih teles. V drugi polovici šolskega leta bomo s teleskopom opazovali nebesna telesa.

Učna pot v šolskem parku

Sprehodili se bomo po šolskem parku, v njem spoznavali posamezna drevesa, jih iskali po literaturi, vsako drevo poimenovali in opisali ter naredili botanično učno pot našega parka.

Bio zeliščni kotiček za celostni razvoj in zelenjavni vrt

Spomladi bomo v velika korita pred vhodom v šolo nasadili zeliščne rastline in v nadaljevanju skrbeli zanje. Spoznali bomo posamezna zelišča, zakaj in kako jih lahko uporabljamo ter to tudi praktično poskusili. V drugi polovici šolskega leta bomo uredili in skrbeli za zelenjavni vrt, sadili in sejali bomo različne vrtnine, predvsem takšne s katerimi bomo lahko hranili naše male živali na šoli in tudi takšne, ki jih bomo lahko sami poskusili.

Naravoslovni tabor

V mesecu maju bomo preživeli vikend na naravoslovnem taboru na Pohorju, kjer bomo aktivno preživeli v naravi in si izoblikovali pozitiven odnos do narave.

(Visited 1.119 times, 1 visits today)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost